Bölgesel Zayıflama (Emslim Uygulaması)

Değişen beslenme alışkanlıkları, hareketsiz yaşam tarzı, hazır ambalajlı gıdalar nedeniyle bölgesel kilo alma oldukça artmış durumda.  Özellikle bel çevresinde görülen yağlanma ve fazla kilo, şeker, kalp hastalığı gibi bazı kronik hastalıkların riskini artırmaktadır.

Fazla kilolardan kurtulmak sadece güzel görünme için gerekmez, daha sağlıklı bir yaşam içinde şarttır.  Ancak bölgesel oluşan fazla kilolardan kurtulmak biraz zor olabilir. Bu durumda ilerleyen teknoloji insanların yardımına koşar.

Bölgesel Zayıflama Nedir?

Bölgesel zayıflama;  vücudun bel, kalça gibi belirli bölgesinde meydana gelen fazla kilonun teknolojik cihazlar kullanılarak zayıflama yöntemidir.  Vücudun belirli bölgelerinde toplanan fazla yağ kitlesinden kurtulmak kolay değildir. Sadece diyet yaparak bu kilolar gitmez. Bu gibi durumlarda teknolojik cihazlar yardıma koşar.

Bölgesel zayıflama sayesinde, kişiler vücut yapılarını istedikleri, sağlıklı forma sokabilirler. Vücudun belirli bölgelerinde toplanan yağlardan kurtulabilirler.

Bölgesel Kilo Neden Olur?

Bölgesel kilo alma her yaş kadın ve erkeklerin ortak sorunudur. Kadınlarda kalça ve bel bölgesi, erkekler de ise göbek bölgesi yağların en fazla toplandığı yerlerdir.

Bölgesel biriken yağların birçok sebebi vardır, bunlardan bazıları şunlardır:

• Hormonlar
  • Sağlıksız beslenme
  • Ambalajlı gıdalar
  • Şekerli asitli içecekler
  • Hareketsizlik
  • Genetik yapı
  • Bazı hastalıklar

Bölgesel Zayıflama Nasıl Yapılır?

Bazen spor ve diyet yapmak bile vücudun bazı bölgelerde meydana gelen fazla  yağları yakmaya yetmez. Bu gibi şikayetlerde bölgesel zayıflama tedavisi gereklidir. Bölgesel incelme tedavisinde cerrahi işlemlerin de yeri vardır. Ancak ameliyatsız bölgesel zayıflama tedavisi daha yaygın tercih edilir.

Bölgesel zayıflama tedavisi en fazla; göbek, kol, bacak, basen gibi fazla yağ depolanan bölgelere yapılır.

Bölgesel incelme için kullanılan yöntemlerin içinde;  mezoterapi, soğuk lipoliz, liposuction, karboksiterapi, ultrashape, BP serum gibi yöntemler vardır.

Emslim uygulaması ile bölgesel zayıflama nasıl olur?

EMSlim, elektromanyetik dalgaların deri ve yağ kütlesini geçerek kas kütlesine ulaşan bir uygulamadır. Bu işlem sayesinde normal şartlarda fiziksel antrenman, spor  ile ulaşılamayan egzersiz yoğunluğu sağlanır. EMSlim uygulaması yapılan bölgede sürekli ve yoğun kasılmalar oluşur  ve işlem yapılan bölgede zayıflama, incelme meydana gelir.  EMSlim uygulaması belirlenen kas kütlesi üzerinde etkili olur, hedeflenen kas kütlesinde yağ yakımı ve kas gelişimi sağlanır.

Soğuk lipoliz ile bölgesel incelme nasıl olur?

Soğuk lipoliz, yağ depolarını eritici özelliği olan maddelerin iğneler yardımıyla sorunlu bölgeye enjekte edilmesidir. Soğuk lipoliz yönteminde oldukça ince uçlu iğneler kullanılır. Bu sayede belirli bölgelerde oluşan yağlanma kontrollü şekilde erir.

Mezoterapi ile bölgesel incelme nasıl olur?

Mezoterapi; vücudun ihtiyaç duyduğu vitamin, mineral, amino asitler gibi maddelerin tek başına veya karışım olarak vücuda verilmesidir. Mezoterapi yöntemi bölgesel incelme sorunu için de yaygın olarak tercih edilir. Özellikle, oldukça zor zayıflayan basen, kalça bölgesinde oluşan fazla kiloların giderilmesinde etkilidir.  Mezoterapi yönteminde yağ hücrelerini parçalayan bileşenler kullanılır. Bu bileşenler, ince uçlu iğneler sayesinde sorunlu bölgeye enjekte edilir. Bu işlem sonucu belirli bölgede biriken yağ tabakası erimeye ve kişi incelmeye başlar.

BP serumu ile bölgesel incelme

BP serumu, bölgesel incelme yöntemleri arasında oldukça yeni ve gelişmiş bir teknolojidir. BP serumu içinde “lipaz” maddesi vardır.  Lipaz, vücutta toplanmış fazla yağları yakmakta oldukça etkilidir. BP serumu,  şikayet olan bölgeye uygulanır.  Oldukça yeni bir teknoloji olan bu yöntem, güvenirliğini ve kalıcılığını kanıtlamıştır.

Liposuction

Uzun zamandır kullanılan bir yöntemidir. Bu yöntem sayesinde belirli bölgelerde toplanan yağlar önce eritilir,ardından vakum yardımıyla vücuttan alınır.

Karboksiterapi

Bu yöntemde saf karbondioksit gazı kullanılır.  Özel cihaz ve saf karbondioksit sayesinde kan dolaşımı ve metabolizma hızlanır. Bu sayede vücut yağ depolarını yakmaya başlar ve kilo kaybederek sıkılaşır.

Ultrashape yöntemi

Bu yöntemde ultrasonik ses dalgaları kullanılır. Ultrasonik ses dalgaları sayesinde bölgede biriken yağ hücreleri parçalanır ve kişi kilo kaybeder.

Bölgesel Zayıflama Kaç Seans Yapılır?

Bölgesel zayıflama tedavisinde, güvenirliği kanıtlanmış, ağrı ve acı vermeyen, temel amacı yağ hücrelerini yok etmek olan yöntem ve cihazlar kullanılır. Tedavi spor ve diyet ile desteklendiğinde sağlıklı, kalıcı kilo kaybı yaşanır.

Bölgesel zayıflama seansları, işlem yapılacak bölgeye, hastanın kilosuna, genel sağlık durumuna bakılarak belirlenir. Tedavinin planı hastaya özel belirlenir.

Bölgesel Kilo Vermek Mümkün mü?

Bölgesel fazla kilo birçok insanın ortak sorunudur. Sağlıksız beslenme, doğum, genetik faktörler gibi birçok nedeni olabilir. Üstelik bazı bölgelerde biriken yağ tabakasını eritmek hiç kolay değildir. Yapılan sporlar, diyetlerle bölgesel incelme gerçekleşmeyebilir. Bölgesel kilo vermenin en güzel ve kalıcı yolu bir uzmandan yardım almakla olur.

Bölgesel Zayıflama Kimlere Yapılmaz?

Bölgesel zayıflama; hamilelere, kalp pili olan kişilere, kalp hastalarına,metal protezi olan kişilere yapılması önerilmez.